Servicedesk Medewerker
De opleiding.
De wereld van de ICT verandert in rap tempo. De servicedesk speelt een belangrijke rol om de gebruikers te ondersteunen bij het gebruik van de ICT middelen zoals applicaties, printers, internetservices en dergelijke. In deze functiegerichte training leert u middels zowel theorie, praktijkopdrachten en rollenspellen wat een servicedesk is, welke werkzaamheden er worden verricht en wat er van u verwacht wordt. In drie dagen tijd worden alle aspecten behandeld die van belang zijn voor een succesvolle servicedesk medewerker.
Mogelijkheden.
U wilt servicedesk medewerker worden en wilt zich zo goed mogelijk voorbereiden. Of u bent al werkzaam bij op een servicedesk maar wilt kijken hoe er meer uit de servicedesk te halen is. Of u bent servicedesk manager en wilt zich voorbereiden op de masterclass servicedesk manager.
Na afronding ontvang je een bewijs van deelname en eindtoets IT-Cert-Int.
Praktische informatie.
- Trainingstijd: 3 dagen of 3 avonden
- Doorlooptijd: 1-3 weken
- Contacturen: 18 uur
- Studiebelasting: 27 uur
- Locatie: klassikaal of online